Vállalati hitelügyintézés

Költséghatékony finanszírozási megoldás

Válassza az eszközbérlést a likviditás megőrzése érdekében!

Ez a konstrukció kíméli vállalkozása tőkéjét és nem terheli hitelkereteit, mivel a költségek a teljes használati időre oszlanak el. A lízing további előnye az adómegtakarítás, mivel a bérleti díjak 100%-ban költségként könyvelhetők, és a beszerzés nem jelenik meg kötelezettségként a mérlegben.

Finanszírozó partnerünk a Grenkeleasing Magyarország Kft., a frankfurti tőzsdén jegyzett Grenkeleasing AG magyar leányvállalata.

Kik vehetik igénybe? És hogyan működik?

Gazdasági társaságok (Kft., Bt., Zrt.)

Egyéni vállalkozások

Önkormányzatok

A Grenke Leasing megvásárolja az Ön által kiválasztott eszközt (tartozékokkal együtt), majd az előre meghatározott futamidőre használatba adja. A szerződés teljesítése és az előleg befizetése után a terméket közvetlenül Önhöz szállítják. A futamidő végén, minden fizetési kötelezettség teljesítése esetén, az eszköz az Ön tulajdonába kerül.

Lízing konstrukció főbb tudnivalói

Lízing előnyei

  • Gyorsabb technológiai megújulás (a hagyományos 5 éves beszerzési ciklusok helyett).
  • Rugalmasabb alkalmazkodás a piaci igényekhez.
  • Szabad tőke megőrzése.
  • Nincs kényszer az eszközök túl hosszú használatára az amortizáció miatt.

Főbb jellemzők

  • Kedvező feltételek
  • Tartozékok is finanszírozhatók
  • Teljes bérleti díj költségként elszámolható
  • Önrész nem szükséges (csak gyártási előleg, ami visszatérítésre kerül)
  • Fix forint alapú díjak
  • 24-60 hónapos futamidő
  • Gyors online ügyintézés
  • Minimum 200.000 Ft + ÁFA értéktől
  • Ingyenes hitelbírálat
  • 24-48 órás ügyintézés teljes dokumentáció esetén

Lízingigénylés lépései

1. Kapcsolatfelvétel
2. Személyes egyeztetés az eszközökről
3. Finanszírozási igény jelzése
4. Árajánlat és lízing kalkuláció készítése
5. Finanszírozási ajánlat elfogadása
6. Grenke Leasing dokumentum bekérése

A Grenke több, mint 30 éves európai tapasztalattal rendelkezik a kis összegű IT eszközök lízing finanszírozásában. 

A tájékoztatás nem teljeskörű, kérjük, finanszírozási ajánlatért keresse munkatársunkat.

Szükséges dokumentumok

Cégek esetén

  • 4M Ft alatt: aktuális főkönyvi kivonat
  • 4M Ft felett: egyedi dokumentáció

Egyéni vállalkozóknak

  • Vállalkozói dokumentumok
  • Személyi okmányok másolata
  • Két év adóbevallása
  • Bankszámlaszám
  • 4M Ft felett: további egyedi dokumentumok

KERESSEN MINKET AZ ALÁBBI ELÉRHETŐSÉGEINK EGYIKÉN, VAGY TÖLTSE KI AZ ŰRLAPOT!